2 300 Ft  -25 %1 725 Ft

Hézagpótlás: A kortárs magyar irodalom tanítása
Fenyő D. György szerk.

Hogyan értik és hogyan tanítják a magyartanárok a kortárs magyar irodalmat? Tanulmányok, javaslatok, óravázlatok tizenöt gyakorló tanártól.

Bővebben››

A kötetben tárgyalt életművek:

Kovács András Ferenc, Parti Nagy Lajos, Tandori Dezső.

Szerzők és alkotások:

Baka István: Aeneas és Dido,
Bárány Tamás: Valse triste,
Darvasi László: A lojangi kutyavadászok,
Egressy Zoltán: Sóska, sültkrumpli,
Esterházy Péter / Csokonai Lili: Tizenhét hattyúk,
Esterházy Péter: A szavak csodálatos életéből,
Halász Margit: Égigérő napraforgó,
Kiss Benedek: Ballassiáda,
Nádas Péter: Saját halál,
Orbán Ottó: Merülő Orfeusz,
Parti Nagy Lajos / Sárbogárdi Jolán: A test angyala,
Parti Nagy Lajos: Szende,
Petri György: Labirintus,
Rakovszky Zsuzsa: A kígyó árnyéka,
Spiró György: Utópia,
Sütő András: Anyám könnyű álmot ígér,
Tóth Erzsébet: Alvó fiú,
Vámos Miklós: gombóc,
Varró Dániel: Bögre azúr,
Varró Dániel: Túl a Maszat-hegyen,
Weöres Sándor: Psyché.

Szerkesztő: Fenyő D. György
Kötés: puhafedeles
Terjedelem: 432 oldal
Méret: 14,5 × 20 cm

Kiadó: Aula.info
Sorozat: Könyvtár és katedra

Olvasóközpontú irodalomtanítás

Fenyő D. György szerk.
3 500 Ft  -25 %
2 625 Ft
Tanulmányok az irodalomtanítás gyakorlatáról.

Az irodalomtanítás módszertana 1-2.

Fenyő D. György
9 900 Ft
Ez a könyv éppúgy olvasható bevezetésként az irodalomtanításba, ahogy – még sokkal inkább – újra és újra elővehető kézikönyvként. A tanári munka folyamatos tanulás, ennek része mások tapasztalatainak a megismerése. Az irodalomtanítás módszertana megkíséreli összegyűjteni általános és középiskolai irodalomtanárok, tankönyvírók, tantervfejlesztők, elméleti szakemberek, egyetemi oktatók: a teljes szakma felhalmozott tudását, majd ehhez a szerző hozzáteszi negyven évnyi irodalomtanítás személyes tapasztalatát. Az alcím, Éthosz és praktikák pedig arra utal, hogy éppúgy szükséges a tudás, hogy milyen fortélyokkal és eljárásokkal tanítsunk irodalmat, mint az, hogy legyen víziónk, meggyőződésünk arról, hogy miért fontos az irodalom.